PERAK 350

Η ηχώ μου, η σκιά μου κι εγώ:

Κάθε μοντέλο της JAWA έχει πίσω του μια μοναδική ιστορία

Η μοτοσυκλέτα Perak χρονολογείται από την κατεστραμμένη από τον πόλεμο Ευρώπη, όταν η Τσεχοσλοβακία, η πατρίδα της μοτοσικλέτας Jawa, βρισκόταν υπό ναζιστική κατοχή. H JAWA σταμάτησε εντελώς τις λειτουργίες της, καθώς τα εργοστάσιά της καταλήφθηκαν από τα SS και χρησιμοποιήθηκαν για να διατηρούν τα στρατιωτικά οχήματα των Ναζί σε λειτουργία και καλή συντήρηση.

Στις σκιές αυτής της σκοτεινής εποχής, μια ομάδα μηχανικών της Jawa, με επικεφαλής τον Δρ. J Frei, εργάστηκε μυστικά σε ένα νέο έργο. Αυτή η ομάδα, η οποία περιλάμβανε τον Josef Jozil και τον Rudolphe Vykoukal, ήξερε ότι οι κίνδυνοι του πολέμου δεν θα μπορούσαν να διαρκέσουν για πάντα και ότι ο κόσμος θα ήταν μια μέρα έτοιμος για μια νέα μοτοσικλέτα Jawa. Θα ήταν έτοιμοι κι αυτοί.

Η ομάδα των μηχανικών της Jawa εργάστηκε ακούραστα για να αναπτύξει μια νέα μοτοσυκλέτα, τελειοποιώντας την τέχνη της "εξαπάτησης" και αψηφώντας αθόρυβα την Γκεστάπο. Όταν δεν κατασκεύαζαν μέρη της, δοκίμαζαν κρυφά τη μοτοσυκλέτα, περνώντας από τη Γκεστάπο φορώντας στολές της Wehrmacht και σήματα DKW στη μοτοσυκλέτα κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών δρομολογίων τους.

Η επιμονή και το θάρρος της ομάδας Jawa ανταμείφθηκαν. Όταν κηρύχθηκε το τέλος του πόλεμου και ο καπνός τελικά καθάρισε, η νέα μοτοσυκλέτα – που ονομαζόταν Perak – ήταν έτοιμη. Το Perak επαινείται ως ιστορικό θαύμα και έθεσε τις βάσεις για την επιτυχία της Jawa στη μεταπολεμική Ευρώπη, αλλά και για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας γενικότερα.

Η σημερινή JAWA PERAK 350 πέραν αυτού που βλέπει ο καθένας με την πρώτη ματιά, μιλάμε φυσικά για το μοναδικό της στυλ, είναι εξοπλισμένη με έναν απίθανο κινητήρα που σχεδιάσθηκε από την αρχή για το συγκεκριμένο μοντέλο. Ο εν λόγω κινητήρας είναι εξατάχυτος 335 cc, υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος DOHC, τετραβάλβιδος, ο οποίος αποδίδει 35 bhp μέγιστης ισχύος [με τις προδιαγραφές Euro5] με βελτιωμένο σύστημα ανάφλεξης [της dellorto] και 35 Nm μέγιστης ροπής, με μέση κατανάλωση 2,9lt/100km. Οι μηχανικοί της JAWA έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη νότα του κινητήρα για να διατηρήσουν τον εικονικό ήχο για τον οποίο οι μοτοσικλέτες JAWA ήταν κάποτε διάσημες, όπως και στο JAWA 300CL. Δισκόφρενο εμπρός πίσω με ABS. Ελαστικά: 100/90-18", 140/70-17"

ΤΙΜΗ: 7.975€









Carousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel image
Carousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel image