JAWA 300CL

Never feels out of place: RETRO

It always fits right in: CLASSIC

Δείτε κάποιες λεπτομέρειες

JAWA 300 CL TEXNIKA XAPAKTHPI/KA

ΤΙΜΗ: 6.980€

Ο σχεδιασμός της μοτοσικλέτας είναι εμπνευσμένοςαπό την εποχή της διάσημης "KYVACKA", της δίχρονης μοτοσικλέτας JAWA 250, της μοτοσικλέτας τύπου 353 και της JAWA 350, τύπου 354, και οι δύο παράγονταν σε σειρά από τις αρχές της δεκαετίας του 1950 έως το πρώτο μισό του 1970.

Η JAWA 300CL πέραν αυτού που βλέπει ο καθένας με την πρώτη ματια, φυσικά μιλάμε για το μοναδικό της στυλ είναι εξοπλισμένη με έναν απίθανο κινητήρα που σχεδιάσθηκε από την αρχή για το συγκεκριμένο μοντέλο. Ο εν λόγω κινητήρας είναι ο νέος εξατάχυτος κινητήρας των 295 cc, υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος DOHC (4 βαλβίδες και 2 εκκεντροφόρους επί κεφαλής), ο οποίος αποδίδει σχεδόν 25 bhp μέγιστης ισχύος και 25 Nm μέγιστης ροπής. Οι μηχανικοί της JAWA έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη νότα του κινητήρα για να διατηρήσουν τον εικονικό ήχο για τον οποίο οι μοτοσικλέτες JAWA ήταν κάποτε διάσημες.

TIPs σχετικά με την αξιοπιστία του κινητήρα:

  • Περιοδικότητα service κάθε 6000km

  • Αλλαγή λαδιών κάθε 6000km

  • Αλλαγή μπουζί στα 48.000km για πρώτη φορά (ενδιάμεσος έλεγχος στα 24.000km!!!)

6000 μέτρα υψόμετρο και συνεχίζει να ταξιδεύει, κάπου στα Ιμαλάια

JAWA 300CL

Ένα μοντέλο που φέρνει στο σήμερα και ξαναζωντανεύει τα «πιστεύω» και τον «τρόπο σκέψης» του τσέχικου εργοστασίου που έρχονται από πολύ παλιά, μην ξεχνάμε ότι η JAWA ιδρύθηκε το 1929.

Όπως τον παλιό καλό καιρό που μια μοτοσυκλέτα ήταν το βασικό και μοναδικό όχημα του ιδιοκτήτη της, η JAWA 300CL είναι μια μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη και κατασκευασμένη με μια αντίληψη που εκτός των άλλων καλύπτει και αυτή την παράμετρο.

Πρόκειται για μια «αντίκα» που έχει κατασκευαστεί σήμερα με τα πλέον σύγχρονα μέσα και τις αυστηρότερες προδιαγραφές για να καλύπτει και τις απαιτήσεις του συστήματος ελέγχου EURO5.

Μια μοτοσυκλέτα με εμφάνιση άλλης εποχής που διαθέτει όμως ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και τροφοδοτούμενο κινητήρα, υδρόψυκτο με 4 βαλβίδες, κιβώτιο 6 ταχυτήτων, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων ABS, εξελιγμένες αναρτήσεις κλπ.

Τι είναι αυτό που τη συνδέει με τη νοσταλγία του παρελθόντος; Ας τα δούμε ένα-ένα. Μηχανολογικά είναι τα συστήματα που της δίνουν την δυνατότητα να κινηθεί σε κάθε έδαφος, όπως τότε που ήταν το μοναδικό όχημα του ιδιοκτήτη, διπλός βαρύς και άκαμπτος σκελετός, τεράστια ποδιά προφύλαξης του κινητήρα και του ψυγείου, ταμπούρο στον πίσω τροχό, αναρτήσεις με προφόρτιση αέρα, ακόμη και οι ρεγουλατόροι της αλυσίδας είναι γυρισμένοι ανάποδα, χαμηλότατη κατανάλωση και μεγάλο ντεπόζιτο που της δίνουν αυτονομία >450 χλμ και πολλές άλλες λεπτομέρειες.

Το πιο σημαντικό όμως είναι ο κινητήρας. Κατασκευασμένος σε ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο, πρέπει να πάρει εμπρός για να καταλάβεις ότι πρόκειται για 4χρονο μοτέρ. Έχει γίνει μια τρομερή προσπάθεια και οπτικά βλέπεις ένα δίχρονο κινητήρα όμοιο με αυτούς του παρελθόντος, που όμως είναι τετράχρονος. Δεν μπορούμε να περιγράψουμε εδώ την όλη εικόνα αλλά σας παροτρύνουμε να μας επισκεφθείτε για να δείτε αυτό το μοναδικό επίτευγμα από κοντά.

Η JAWA αναπαράγει τη δική της ιστορία με μοναδικό τρόπο, δεν αντιγράφει την ιστορία άλλων προσφέροντας δήθεν κλασσικές μοτοσικλέτες με ένα παρωχημένο νέο-ρετρό look, που πηγάζει από την ανάγκη της δημιουργίας εντυπώσεων και προέρχεται από νεοφώτιστους διαχειριστές ιστορικών επωνυμιών.


MM_0121_62-65_JAWA CL 300.pdf